неділю, 27 березня 2016 р.

Вітальні листівочки, фіолеттттт

Ку-ку)))) Душа співає.....творчість ллється через край.....хоча, інколи потрібно листівочку на день народження, а у мене її не має. А у вас як? Із запасами? Читаю інколи блоги, люди пишуть - повні шухляди листівочок, треба певне і собі складувати))) У мене сьогодні дві листівочки, для привітань))) Таки фіолетовий колір однозначно мене затягує.....ось є кольори для релаксу, а є для думок....для мільйона думок одночасно......

В моєму улюбленому scrapEgo вийшов мій пост-натхнення, запрошую до перегляду. Листівочки задумувала як клін, але в результаті вийшов фрістайл, як мені здається )))) Містика твориться тоді, коли взагалі давно не творив, тоді коли геть часу немає, а руки чешуться, папір і фарби, спреї і паста, усе миготить в руках......
Один із моїх улюблених прийомів - штамп+ембосинг прозорою пудрою, і зовсім інше сприйняття роботи!!! Деколи, я згадую, що в мене є плоттер, і вирізаю чудесні написи в свої роботи, ех, частіше би згадувати...
Свято настає, тільки коли ти сам у нього віриш, не тоді, коли календар червоний, не тоді, коли всі навколо святкують, а от, власне, тоді, коли ти цього прагнеш! У моїй маленькій сімейці часто свято настає посеред робочого дня, тижня....просто коли нам весело...

Свята у душі усім і завжди!

Галерея Lesia Zgharda


В роботі використала:

ЧЕрника tutti-frutti

Клей универсальный

Спрей Винтажная роза
 Прозрачная текстурка
 прозрачная пудра для эмбосинга

Набір штампів
 Напис із набору штампів

2 коментарі: