понеділок, 1 серпня 2016 р.

Перспектива в фото

Привіт любі феєчки! А я сьогодні із фото)))) Фотографую дуже багато, ходжу щаслива, і це головне! Трішки правда, є печальки - шукаю нову камеру, власне раптом у кого які ідеї по поводу - гарне боді і адекватна ціна, пишіть, буду рада вашим порадам. Поки знимкую на телефон, виявила, що мій Айфон краще знимкує, чим моя "камера", від того і танцюю)))
Сьогодні одне із таких фото - на Айфон))) Я вважаю, що найкраще це те, що є прямо зараз - ось цей момент, і якщо прямо зараз я бачу хорошу композицію, то я її зазнимкую)))
Так і тут, бігла по своїх справах через пекуче літнє місто, а тут така красота! Згадала завдання про перспективу, бац телефоном, і радостіііііііііііііііііііі!
Навіть веду собі потрохи проект - Один день = одне фото)))) подобається, отримувати нові емоції, а особливо, позитивні це круто! Трішки підглянути можна ось тут, я час від часу поповнюю альбом)))) Як ваше літо? Як ваші спогади? У мене всього так багато, що довгими зимовими вечорами, буду згадувати і посміхатись, чого і вам щиро бажаю!

ФОто для участі
Я-Фотограф!


Немає коментарів:

Дописати коментар