понеділок, 12 вересня 2016 р.

Справжній метеоритний дощ

Добрий казковий понеділок, друзі! І тільки так! ТІльки хороший, тільки позитивний! От буває так, що здається і часу немає, і геть вільної хвилиночки, а тут бац і крутий проект! І як не взяти участь у ньому? А навіщо відмовлятись? Брати участь і все!! Так і я вирішила, і зробила справжній метеоритний дощ для 2 етапу СП "ФеїКракле" від СкрапЕго. І у нас камінь і кракле як обов"язкові елементи. Я взялась за інтер"єрний декор, продовжую в цьому напрямку. Мені хотілось темного панно, тому і народилась ідея такого дощу...небесного....

Із новою камерою знимкувати стає простіше, так гарно видно деталі роботи.
усе блистить і переливається.....і зносить у свій космос....своїм метеоритним дощем...
Поєднання бірюзи, голубого і рожевого, у додаток до чорного дуже і дуже мені подобається. А ще більше те, що по чорному гессо можна фарбувати спреєм Чорна Кішка, і видно обидва кольори, чудеса, правда? Ну і кракелюрності.....У мене густим шаром нанесений кракелюр, тому і тріщинки виходять такі великі...
Більше деталей, а також невеликий МК можна переглянути у блозі СкрапЕго, а ось тут можна подивитись як робились мої метеорити із звичайних гудзичків, магія)))

Натхнення вам, і чекаю вас в СП! Приз проекту сертифікат на закупи!


 В роботі використала:

Немає коментарів:

Дописати коментар