неділю, 27 листопада 2016 р.

АТС

Мій улюблений ScrapEgo випустив нове чудесне завдання, дошка натхнення - Погода в домі.
У мене, як завжди, ассоціації. Мій дім в цю хвилину, це те де моя сім"я вкупочці, і це однозначно вихідні! Саме про вихідні у мене вийшла серія АТС.
Ми багацько гуляємо, ходимо в кафе, на МК для діток, навіть Саша мене сьогодні питає - мама, а чого ти мене на вихідних кудись записуєш? Я хочу відпочити)))

Все як я люблю))) З нуля))) В основі гофро-картон від якоїсь великої коробки)))) Покрила медіумом, потім джессо, потім структурка, потім фарби і побільше)))) 
Щось останнім часом полюбила золото))) Чи те, що Новий рік і усе блищить))) Чи що)))
Уже хочеться морозу, снігу і завірюхи! От таку зиму люблю безмежно! Як в Карпатах!
Чекаю вас в завданні, творіть з нами, творіть краще за нас!!!
Люблю і обіймаю!!! І радію, що багатьох із вас знаю особисто!!!!

В роботі використала:
Грунт белый, Джессо белый, Медиум Глянец
Текстурная паста Грубая
Спрей Черная кошка
tutti frutti Лимон
Клей универсальный
Кракелюр Коралловый

Немає коментарів:

Дописати коментар