понеділок, 28 листопада 2016 р.

Мій альбом частина два)))

І допоки є у мене вільна хвилина і готові мої розвороти, добавлюсь я, щоб був стимул зробити усі 6!!! ОМГ)) 6 розворотів)) Люблю менше))) Але вже дороги взад не має)))
Другий розворот по СП WinterBook

Любов.....вічну....чисту....і фрістайлову))))
ОЕ етапу - гілочки - у мене вирубка, вишивка - вишила слово - LOVE ))) Господи))) Будете шити, то шийте збоку, бо посередині дуже-дуже тяжко, всі пальці сколола, і навіть каплі крові є на сторінці....жесть(((( певне, як справжня любов - має бути з витримкою, з перешкодами, але обов"язково із Happy end!!! І гліттер - посипала прозору пасту )))
Ліва сторіночка - просто собі конвертик, і невелика розкладушка (може таки всуну туди парочку фото, а може яку записку від коханого скупим чоловічим почерком)

Любов кругом нас!!! Обіймаю всіх!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар