пʼятницю, 16 грудня 2016 р.

Новий Рік для PABD


Привіт усім))) Навколо такий Новий РІк, що на душі стає так радісно і так тепло, що хочеться обійняти увесь світ! В блозі PABD продовжується завдання палітра, і хто сказав, що вона не Новорічна? Той точно не я )))) У мене вийшли такі собі близнята, які поїхали до Наташі Лой, а вірніше до діток, у мене правда небагато 15штучок всього, але з кожного хоч по одній, а діткам свято, до речі, ще можна долучитись деталі тут.

Hi PABD fans! Аnd today I did two projects for you. Christmas calling!!! you hear it? The air is already hovering flavor of New Year holidays,  here in Ukraine. I came with some more inspiration for challenge #12 which is a color challenge.
I do a lot of cards to my friends and relatives. Who said, that PABD No Christmas stamps? Let's look together!
  

 Геометричний набрі штампів, я думаю дуже і дуже новорічний!
If you have a set of stamps Solid Shapes , can feel free assume that the New Year you have come!
 Фон зробила гарячий ембосінг білою пудрою, а потім текстурка через тарфарет.
 I took a star stamp on paper pastel purple made embosing white powder, then cut along the contour.
 Background I've done with the help of structural paste and stencil bubbles.
 Потім я розмалювала звичайними акварельними фарбами, і затонувала білим акрилом.
Then I painted the background with a conventional art of watercolor.
 Я думаю наша палітра дуже і дуже собі Новорічна))))
 Who said that our palette can not be the New Year! It may be, let me assure you!



My cards look almost the twins!
Чисто двійнята, правда? ))))


Усім усім усім бажаю найчудесніших свят, теплих домівок, затишних свят та хорошого натсрою, не зважаючи на наші релігійні вподобання!!!
I wish each of you good mood and wonderful holidays, regardless of our religion, and faith! Holidays and New Year, it wonders, let us believe in miracles!



Для листівочок використала:
AT my projects i'm used:




 






Немає коментарів:

Дописати коментар